כמה זמן אחרי ניתוח מותר לטוס?

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

טיסה

אם אתם שואלים כמה זמן אחרי ניתוח מותר לטוס, התשובה הזאת מאוד משתנה בהתאם לסוג הניתוח שעברתם, אבל גם בהתאם לגורמים נוספים שנרחיב עליהם במאמר הבא לפניכם. רגע לפני טיסה לחו"ל, ריכזנו עבורכם את המידע החשוב בנושא של ניתוחים, זמן המתנה עד טיסה וכן הלאה – המשיכו לקרוא.

טיסה לאחר ניתוח – הגורמים המשליכים על זמן ההמתנה

כאמור, זמן ההמתנה לטיסה לאחר ניתוח, שרופאים עשויים להמליץ עליו, משתנה בהתאם לסוג הניתוח, אבל גם בהתאם לכמה גורמים נוספים. למשל, המורכבות של הניתוח, היכן הוא בוצע בגוף, מה היה המצב הבריאותי הכללי של המנותח לפני הניתוח, מהו המצב הבריאותי הכללי לאחר הניתוח ועוד. אם מדובר על ניתוחים אשר נחשבים יחסית פשוטים, יש סיכוי סביר לכך שתוכלו לטוס לאחר שבועיים עד שלושה שבועות ממועד הניתוח או ממועד השחרור מבית החולים. עם זאת, ניתוחים מסוימים מצריכים המתנה של חודשים עד שניתן לעלות על טיסה קצרה או ארוכה יותר.

ניתן לרכוש ביטוח נסיעות לאחר ניתוח?

כל מקרה לגופו, אבל באופן כללי, ניתן בד"כ לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל לאחר ניתוח עם הרחבות מסוימות. עם זאת, חשוב לקחת בחשבון את 4 הדגשים הבאים:

  1.       חברות ביטוח ייעודיות: בין אם אתם רוצים לרכוש דרך מגדל, פספורט קארד, כלל או כל חברת ביטוח אחרת, שימו לב שלא כל חברת ביטוח מוכנה לבטח אנשים שעברו ניתוח ב-3 – 6 החודשים האחרונים. לכן, ייתכן שתצטרכו לפנות לחברות אשר מתמחות בנסיעות לאנשים עם בעיות רפואיות קיימות.
  2.       מחירים גבוהים יותר: אם עברתם ניתוח כזה או אחר, ועוד לא מצאתם חברת ביטוח, קחו בחשבון כי הביטוח עשוי להיות יקר יותר כתוצאה מהסיכון המוגבר שאתם מהווים לחברת הביטוח. בפועל, מבוטחים אשר עברו ניתוח נחשבים עם יותר ריסק לחברת הביטוח.
  3.       וידוא כיסוי הפוליסה: עליכם לוודא שהפוליסה של החברה מכסה את כל ההיבטים אשר קשורים לניתוח שעברתם, כאשר בדיקה זו צריכה לכלול וידוא כיסוי לטיפולים שונים במקרה הצורך, כמו גם תרופות או חלילה אשפוז, פינוי רפואי חזרה ארצה במצב חירום ועוד.

לסיכום, כיצד להוזיל את מחיר הביטוח?

לאחר שביררתם מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל עבור אנשים שעברו ניתוח, ודאי גיליתם מיד שהמחירים גבוהים יותר מאשר מחירי הביטוחים הסטנדרטיים. לכן, ההמלצה היא אחת והיא ברורה מאיליו – השוואת מחירים בין חברות ביטוח נסיעות לחו"ל. השוואת מחירי ביטוח נסיעות לחו"ל מאפשרת לכם מצד אחד להוזיל בעשרות אחוזים את הביטוח, אבל מצד שני ולא פחות חשוב, מאפשרת לכם למצוא חברות ביטוח מומלצות עבור סוג הניתוח שעברתם לאחרונה. באופן הזה אפשר להיות סמוכים ובטוחים כי סקר השוק הנדרש מתבצע, כולל השוואת עלויות ביטוח לחו"ל. עם מחקר שוק קצר שלוקח מזמנכם דקות בודדות בלבד, תוכלו לחסוך עשרות עד מאות שקלים בכיס.

טיסה

לקבלת הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב כתבו לנו

דילוג לתוכן